* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Termin: 2025-08-27 - 2025-08-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
550.00275.00 zł 275.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
ZFŚS w 2025 r. po zmianach, najnowsze orzecznictwo oraz wyjaśnienia MFINFOBIZTECH Sp. z o.o.Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych jest tworzony z odpisów, które pracodawca ma obowiązek przekazywać na ten cel w zależności od liczby zatrudnianych osób. Główny cel szkolenia to zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia i rozliczania ZFŚS Termin: 2025-07-22 - 2025-07-22 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Employer brandingINFOBIZTECH Sp. z o.o.Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...) Termin: 2025-12-17 - 2025-12-17 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. Termin: 2025-12-03 - 2025-12-03 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
Szkolenia prawo pracy Kraków, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.